Pål Burman

Pål Burman

Van kommunikatör som vet hur man bemöter kunder

Pål Burman har arbetat mycket med kundkommunikation och med hur kunder uppfattar företag. Han kan visa hur man bemöter klagande kunder och hur man vinner tillbaka kunder som lämnat en.

Pål Burman har studerat mötet mellan 1600 företag och hundratusentals kunder under tre år. Det har lett till en levande kunskap om företags kommunikation och kundhantering – och kundernas upplevelser av olika företag och bemötanden.

Han är en van kommunikatör som ger en unik inblick i möten med missnöjda kunder. Från orsaker, till berättelser om frustrationer, om företagens hantering och kundernas reaktion på deras kommunikation och bemötande. Pål Burman visar hur företag vinner tillbaka missnöjda kunder, hur klagomål kan bli lönsamma och hur de nöjda kunderna blir talesmän i sociala medier.

Pål Burman har ägnat sitt liv åt kommunikation i amerikansk och svensk media, som marknadschef, säljchef och i politisk opinionsbildning. Han har på senare tid diskuterat kundrelationer i bla TV4, Di-TV, DN och Aftonbladet. Det senaste året har Pål talat med kraft och glädje på företag, seminarier, marknadsträffar, pr-event och universitet om hur företag behandlar kunder och hur vi kan göra det bättre.

Pål är även mycket uppskattat som moderator och konferencier.

Pressbilder

Pål Burman

Pål Burman

Sök

Använd gärna vår avancerade sökning om ni vill kunna förfina sökningen efter föreläsare

Be om en offert

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2

Be om en offert

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2