Birgitta Jansson
Utbildar och inspirerar till framgångsrika kundrelationer
Birgitta har fokus på att deltagarna ska stanna upp och fokusera/reflektera med hjälp av pedagogik och tillåtande attityd för att förankra nytt tänkande och känsla. Detta ökar genomslagskraften i det personliga mötet med kunder och kollegor/vänner.
Arbetsmetodiken är att alla ska delta aktivt under utbildningarna/föreläsningar med kommunikationsträning och personlig utveckling.
Birgitta har arbetat under 10 år på Mercuri International som utbildningskonsult/konsultansvarig/säljledning, sedan 2002 arbetar Birgitta i eget företag och har lång erfarenhet av uppdrag inom alla typer av privata företag, kommuner och landsting.
Birgitta Jansson arbetar mycket med att stärka individen och gruppen. Det kan vara personer som vill bli bättre i sin säljteknik, bli säkrare i sin kommunikation, klara konflikter, teamutvecklas, kunna sätta gränser, stärka serviceuppdrag med framgång, sluta oroa sig och bli tryggare i sin roll. Att se möjligheter med rätt mental inställning.
Målgruppen kan finnas i direkta möten med kund och i telefon.
Pedagogiken under utbildning/föreläsning handlar mycket om inspiration och att se individens personliga ansvar och tillit/förtroende.
Birgitta är utbildad och tränad i bl a NLP, Coaching, Transaktionsanalys, Myers Briggs, Disc-analys och Mindfulness.
Pressbilder
Kommunikation & Bemötande
Personlig utveckling
Kundvård
Artiklar
Mellan materiellt överflöd och själslig längtan: En resa genom den digitala tidsålderns utmaningar och paradoxer
I dagens snabbt föränderliga värld, där teknologi och materiell konsumtion ständigt expanderar, konfronteras vi ofta med en inre kamp mellan vår längtan efter meningsfullhet och de yttre frestelserna som omger oss. Denna dynamik, där den digitala tidsålde