Carina Ahrle
Inspiratör som talar om mötet mellan människor.
Med en bakgrund inom teater, ståupp och design har Carina Ahrle en mångfasetterad erfarenhetsbas att ösa ur i sina föreläsningar. Hon är dessutom en briljant inspiratör.
Carina Ahrle är ursprungsligen skådespelare, numera professionell föreläsare, konsult, och utbildare. Hon är utbildad inom teater, stand up comedy, psykosyntes och design. Grundtemat för hennes föreläsningar är kommunikation och mötet mellan människor. Vad betyder det första intrycket? Vi möter nya människor som vi förväntas fungera tillsammans med såväl i arbetslivet som privat. Hur ser vi på varandra? Vi är ju så olika! Kroppsspråket vårt största språk…
Carina Ahrle har en mångskiftande bakgrund som är till stor hjälp när hon t.ex. talar om arbetsrelaterade situationer. Hennes målsättning är att inspirera till ett fungerande samspel mellan arbetskamrater och att öka individens och gruppens självinsikt. Det handlar även om ökad förståelse för egna och andras värderingar och attityder.
Hon är en strålande inspiratör som bjuder på många skratt men också eftertanke. Ingen går oberörd från hennes föreläsningar, som är mycket uppskattade och populära. Självklart så skräddarsyr Carina Ahrle sina uppdrag efter kundens behov. Humor är grund och ledstjärna.
Video
Pressbilder
Föreläsare
Underhållande moderatorer
Underhållande utbildare
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni