Våra talare gör också föreläsningar online. Kontakta oss så berättar vi mer!
Daniel Ewerman
Kundupplevelsen i centrum
Daniel Ewerman är en passionerad tjänsteutvecklare, entreprenör och närmast en evangelist inom kundcentrering.
Daniel Ewerman är industridesignern som började designa kundupplevelser. Hans passion är kundcentrerad tjänsteutveckling och hans mål är att utrota sadistiska kundupplevelser. Efter studier på Konstfack startade han 1998 Transformator Design där han även är vd.
Daniel Ewerman poängterar att den absolut viktigaste frågan att ställa sina kunder inte är hur de har det eller hur de har haft det, utan hur det skulle kunna vara – det är där din tjänst kommer in i bilden! Det gäller sedan att vara lyhörd och absorbera informationen så att du tillsammans med kunden kan utarbeta en optimal lösning.
Han är övertygad om att den som bäst förstår sina kunders tankar, beteende och behov och lyckas överföra dessa insikter till kundupplevelser kommer att bli en vinnare. Och att det bara är genom att förstå kunden på djupet man skapar tjänster som kunden väljer, älskar och rekommenderar. Daniel beskrivs som en lättsam och inspirerande talare.
Pressbilder
Design
Kreativitet
Kundvård
Artiklar
Boka höstens digitala föreläsning redan nu
2020 har minst sagt varit ett turbulent och svårt år för både privatpersoner, företag och hela samhället. Hur hösten och vintern kommer se ut, vare sig Covid-19 spridningen har minskat, försvunnit eller ökat vet vi inte än. Men att vi alla kommer behöva e
19 Maj 2020
3 tips – så blir du effektiv på hemmakontoret
Idag arbetar många av de som har möjlighet hemma. Det är en bra möjlighet i tider då vi inte fysiskt ska mötas men det kan också medföra problem och svårt att separera jobb och fritid när allt sker i hemmet. Nedan kommer några tips på hur du kan strukture
18 Maj 2020