Emma Igelström
En av Sveriges mest framgångsrika simmerskor genom tiderna
Emma Igelström är mest känd för sina fantastiska framgångar inom simning, men hon är även en inspirerande föreläsare.
Emma har 5 VM-guld och 13 EM-guld på meritlistan. Hon slog dessutom 7 stycken världsrekord under sin karriär och var den första kvinna någonsin som simmade under drömgränsen 30 sekunder på 50 meter bröstsim. Emma har varit nominerad till både Bragdguld och Victoria-stipendiet. Efter avslutad simkarriär har hon gått igenom en identitetskris och har hittat sin väg tillbaka. Denna resa gör att Emma har en unik livserfarenhet.
Hon föreläser bland annat om personlig utveckling, självkänsla och gruppdynamik. En vanlig rubrik på hennes föreläsningar är "Vart är du på väg och vill du dit? – En resa genom livet". Emma är ekonom i botten och har under ca tjugo år gjort en snabb karriär i finansbranschen. Hon har dessutom framgångsrikt drivit eget bolag, med fokusering på föreläsningar och media.
Pressbilder
Inspirerande utbildare
Ledarskap
Inspirerande föreläsare
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni