Erik Haag
Från flugsvamp till mäklarbricka!
Erik Haag är en populär, underhållande, trygg och mycket uppskattad konferencier och föreläsare. Han är känd för sin kluriga stil i TV-program som Landet brunsås och Historieätarna.
Behöver man kunna något om den svenska krogkulturens historia från järnåldern och framåt för att sitta på lokal och klaga på sin kille med sina tjejkompisar över några glas vitt? Nej, det behöver man faktiskt inte. Däremot är just kroglivets utveckling ett roligt sätt att bekanta sig med kulturhistoria och svensken när hen är som mest avspänd, ohämmad och social.
I det här föredraget får du bland mycket annat lära dig varför 1400-talets ölgillen stiftade förbud mot att kissa i annan krogbesökares sko, när vi började fira Svenska Flaskans dag och så går Erik igenom raggandets historia.
Erik Haag är journalist, komiker och programledare Han har bland annat varit med i program som På Spåret, Roast på Berns, Landet brunsås, Hassan, Knesset och Historieätarna.
Pressbilder
Artiklar
Roliga konferencierer
Några av våra största komiker
Underhållande föreläsare
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni