Fia Westerberg
Servicekultur som det starkaste konkurrensmedlet
Fia är en av Sveriges främsta utbildare och mest uppskattade föreläsare inom service- och ledarskapsområdet.
Det som gör företag ledande idag är vårt sätt att samarbeta och kunskapen om det vi gör. Verksamhetens framgång vilar i händerna på våra medarbetare. Det är våra vanor och beteenden vi ser på sista raden!
Att skapa en passionerad högpresterande företagskultur handlar om att levandegöra affärsstrategin och värdegrunden. Varje medarbetare måste förstå vad företaget står för och vilken känsla som ska förmedlas.
Fia Westerbergs erfarenhet har gjort henne till en av Sveriges främsta utbildare och mest uppskattade föreläsare inom service- och ledarskap. På meritlistan finns bl.a. uppstart av två flygbolag där service hade högsta fokus.
Mellan 2006-2011 var Fia utbildnings- och utvecklingschef på SJ Service Academy. De gjorde en revolt i Sverige med ett nytt sätt att sälja kunskap externt, utvecklade alla SJ´s 4 300 medarbetare för att bli bäst på att bemöta kunden!
2011 rekryterades Fia Westerberg in som rektor för Parks and Resorts. Där ansvarade hon för uppbyggnaden av Parks and Resorts Academy och utvecklingen av 2300 medarbetare.
Pressbilder
Ledarskap
Kommunikation & Bemötande
Kundvård
Artiklar
Hitta balansen i livet - Ta hand om kropp och själ för ett lyckligt och produktivt liv
Hälsa är en fråga som berör oss alla, oavsett ålder, kön eller bakgrund. Det handlar om vår fysiska och psykiska hälsa och vårt välbefinnande. Vi är alla beroende av att ha en god hälsa för att kunna leva ett lyckligt och produktivt liv. Därför är det vik