Fia Westerberg
Servicekultur som det starkaste konkurrensmedlet
Fia är en av Sveriges främsta utbildare och mest uppskattade föreläsare inom service- och ledarskapsområdet.
Det som gör företag ledande idag är vårt sätt att samarbeta och kunskapen om det vi gör. Verksamhetens framgång vilar i händerna på våra medarbetare. Det är våra vanor och beteenden vi ser på sista raden!
Att skapa en passionerad högpresterande företagskultur handlar om att levandegöra affärsstrategin och värdegrunden. Varje medarbetare måste förstå vad företaget står för och vilken känsla som ska förmedlas.
Fia Westerbergs erfarenhet har gjort henne till en av Sveriges främsta utbildare och mest uppskattade föreläsare inom service- och ledarskap. På meritlistan finns bl.a. uppstart av två flygbolag där service hade högsta fokus.
Mellan 2006-2011 var Fia utbildnings- och utvecklingschef på SJ Service Academy. De gjorde en revolt i Sverige med ett nytt sätt att sälja kunskap externt, utvecklade alla SJ´s 4 300 medarbetare för att bli bäst på att bemöta kunden!
2011 rekryterades Fia Westerberg in som rektor för Parks and Resorts. Där ansvarade hon för uppbyggnaden av Parks and Resorts Academy och utvecklingen av 2300 medarbetare.
Pressbilder
Ledarskap
Kundvård
Föreläsare som sprider klokskap
Artiklar
Olof Gränström - Vilka trender kan vi se 2023?
Vad är skillnaden på strukturella- och cykliska trender och vilka kan vi se 2023? Hur ska företag och privatpersoner bäst förhålla sig till de förändringar som sker i samhället? Det finns många priser som har skenat under 2022, bland annat elpriserna.
17 Januari
Malcolm Larri - Vad har vi lärt oss av en pandemi?
Vad har vi lärt oss från dessa två år av pandemi? När ska vi arbeta hemma och när ska vi arbeta på kontoret? Vad har förändrats när det kommer till självledarskap, team och samarbete och hur har det förändrat arbetskulturen? Hur har ledarskapet utma
24 November 2022
Christer Thernfrid - Har du problem med din sömn?
Sömnbesvär kan innebära svårt att somna, flera nattliga uppvaknaden med svårigheter att somna om samt alltför tidigt morgonuppvaknande. Som en konsekvens av den dåliga nattsömnen får man en sämre dagtidsfunktion med negativt påverkad livskvalitet både
23 November 2022