Joachim Due-Boje

Joachim Due-Boje

VD för bilserviceverkstäder och expert på kundvård

Det finns kunder som åker 100 mil för att få bilen servad hos Joachim Due-Boje bara för att man är så trevliga där. Hur man omsätter insikten att kunden är viktigast i praktiken.

Joachim Due-Boje är ansvarig för verkstadsservice på MRF och bilmekaniker, f.d. rallyförare, saamt egenföretagare sedan många år och chef för Saab/Opelverkstaden Promotor samt vd för Promotor Serviceverkstäder. Han är dessutom en engagerad föredragshållare som talar om kundvård och hur sådan förverkligas i praktiken. Han talar också om hur man bemöter sina kunder för att behålla dem, och vad daglig kundservice egentligen handlar om. Joachim talar även om hur man får med sig sin personal på allt detta.

Skulle du köra 100 mil för att serva din bil? Det finns de som gör det. Det är sant, och Joachim Due-Boje kan berätta om varför så många kunder år efter år åker långa vägar för att få service på hans verkstad. Han menar dessutom att det egentligen är enkelt att skapa sådana relationer till sina kunder. De flesta av oss vet att det är kunderna som ytterst styr en verksamhet, men för att skapa framgång måste teorierna om kundvård kunna omsättas i praktiken. Denna sanning gäller alla branscher. Men man måste göra rätt.

Pressbilder

Joachim Due-Boje

Joachim Due-Boje

Sök

Använd gärna vår avancerade sökning om ni vill kunna förfina sökningen efter föreläsare

Be om en offert

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2

Be om en offert

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2