Johan Nilsson
Två decennier i reklambranschen - Hur man får fart på kreativiteten
Johan Nilsson berättar hur man kan jobba så att kreativiteten flödar i stället för att poppa upp då och då och kanske inte just när man behöver den som mest.
Möt Johan Nilsson som efter 18 år i reklambranschen - en bransch som inte bara kräver högsta kreativitet, utan kräver den varje dag, varje timme, varje sekund - har formulerat sina erfarenheter och satt ihop dem till en föreläsning som ger konkreta verktyg och tips om hur man får mer snurr på sin påhittighet. Förutom insikter och aha-upplevelser ger Johan Nilsson exempel på vad han har gjort i reklamväg under sina år som reklammakare. Hur blir man mer kreativ? Hur kan man samarbeta så att kreativiteten flödar istället för stoppas? Hur skapar man ett kreativt klimat?Exempel som ger en extra, verklig, dimension till "den flummiga kreativiteten".
För grupper/företag kan föreläsningen ge inspiration till att utveckla samarbetet mot nya höjder, och skapa ett mer kreativt klimat. Oavsett om du arbetar med marknadsföring, ledningsgrupp, butiksarbete, managementstrategi, media, pedagogik, verkstadsmaskiner eller banklån.