Kjell-Åke Fyrgård
Framgångsrik försäljning och ledarskap
Kjell-Åke Fyrgård ser möjligheter där andra ser problem. Han får med hög energi, mycket aktivitet och kraftfulla verktyg människor att gå från ord till handling.
Kjell-Åke Fyrgårds kompetens bygger på 20 års erfarenhet från arbete i säljande, säljledande och VD befattningar samt 10 år som konsult. Sin samlade kunskap använder Kjell-Åke när han föreläser, utvecklar, utbildar och coachar individer och organisationer. Han arbetar även på strategisk nivå och har olika styrelseuppdrag.
Kjell-Åke utbildar inom områdena försäljning, affärsmannaskap och ledarskap. Han visar hur du med rätt metoder når framgång även i mycket pressade situationer. Exempel på föreläsningsrubriker är:
"Vinnande attityd"
"Säljande attityd"
"Vinnande ledarskapsattityd"
"Framgångsrik försäljning"
"Framgångsrikt ledarskap"
"Coaching för resultatinriktade"
Exempel på kunder som Kjell-Åke Fyrgård utvecklat/utvecklar är: DORO, Golfstore, IT-Service, Klarna, Kvalitetskött Sverige AB, Scania, Länsförsäkringar AB, Lindahls, ICA Maxi, Nyaljus, Mediagruppen, Selldorado, Valvet m.fl.
Pressbilder
Ledarskap
Försäljning
Ledarskap
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
I förrgår 15:25
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
I förrgår 15:09
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
I förrgår 15:06