Kodjo Akolor
En stor stjärna på stand-up himlen och prisad radioprogramledare
Kodjo Akolor, den älskade komikern och programledaren för "Musikhjälpen", "P3 Guld" och "Morgonpasset i P3", har utsetts till Årets manliga programledare och har gjort nära 20 år på standup-scenen.
Kodjo Akolor är mest känd som en av programledarna för P3:s flaggskepp "Morgonpasset i P3". Sedan 2009 har hans sprudlande humör, nyfikenhet och snabba tunga fått trötta svenskar att piggna till på morgonen och hösten 2014 röstades han fram till Stora radiopriset i kategorin Årets manliga programledare.
Kodjo har varit ute på turné med den personliga standup-föreställningen "Brott mot jantelagen" med tänkvärda iakttagelser och klassisk Kodjo-standup i form av högt tempo, vilda imitationer, skruvad vardagskomik och ett smittsamt glatt humör.
I grunden är Kodjo komiker och har sedan 2005 uppträtt på åtskilliga standup-scener runt om i landet. Han har också varit värd för P3:s humorshow "Humorhimlen live" fyra år i rad.
Kodjo Akolor har gjort insamlingsprogrammet och folkrörelsen "Musikhjälpen" 7 gånger, senast 2021. Det oerhört populära evenemanget direktsänds varje år under sex dagar i både P3 och SVT. 2019 ledda Kodjo Meklodifestivalen.
2015 var Kodjo Akolor ute på turné med den personliga standup-föreställningen "Brott mot jantelagen".
Pressbilder
Komiker
Roliga konferencierer
Föreläsare som drar publik
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni