Kristoffer Appelquist
Svenska nyheter
Kristoffer är en väldigt uppskattad komiker som med stort mod, intelligens och med glimten i ögat charmar sin publik.
Ni har sett honom i Parlamentet, På Spåret, Alla för en, Extra-Extra, Bäst i test, Starke Man, Raw, Mitt liv är ett skämt, Hårdvinklat och många andra underhållningsprogram de senaste åren. Kristoffer är kanske mest känd som underhållande programledare i "Svenska Nyheter" på SVT varje fredag.
Kristoffer har tidigare turnerat med standupshopwerna "Drömmen om Amerika" och "Kristoffer Appelquist är DÖD". Nu senast var han ute med den helt improviserade föreställningen "Frågornas Herre" där han låter publiken skriva ner frågor på lappar för att sedan svara på dem efter bästa förmåga på scen.
Med sällsynt timing och skärpa skapar han genomtänkta humoristiska skrattsalvor som aldrig tycks ta slut!
Kristoffer kan bokas som: standupkomiker, konferencier, moderator, skådespelare, programledare, film/tv-medverkan, musikal/teater.
Pressbilder
Underhållande moderatorer
Roliga konferencierer
Några av våra största komiker
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni