Lena Oetterli
Diplomerad friskvårdsterapeut, författare och föreläsare
Lena Oetterli arbetar med förebyggande friskvård i företag, organisationer och kommuner runt om i landet.
Lena Oetterli, diplomerad friskvårdsterapeut och författare, arbetar huvudsakligen med förebyggande friskvård på företag, i organisationer och kommuner runt om i landet. Förutom att arbeta som föreläsare, undervisar hon på gymnasieskolan, leder workshops i stresshantering, anordnar MåBra dagar på företag och arbetar med friskvårdsseminarier för långtidsarbetslösa.
I sina föreläsningar om skratt och glädje och dess positiva effekter, tar Lena upp bl.a. vikten av att vi klarar att skratta åt oss själva och se oss själva från lite distans. Ser vi positivt på t ex förändringar, omstruktureringar etc klarar vi vardagen, arbetet och vårt sociala liv bättre. Att må bra och ha roligt är förutsättningen för att trivas och utvecklas, både privat och på jobbet. Lena Oetterli har en lysande förmåga att förmedla sina insikter och dela med sig av sin energi samt ge konkreta verktyg för förändring och utveckling.
Pressbilder
Personlig utveckling
Friskvård & Träning
Personlig utveckling
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni