Malcolm Larri
Ledarskapskonsult inom kulturförändring
Malcolm Larri kommer ursprungligen från Sydney i Australien. Malcolm är en mycket efterfrågad coach och föreläsare inom ämnen som berör hur man frigör den inre potentialen hos individer och företag
Malcolm Larri är är en professionell "Neuro-Linguistic Programming"-utbildare (NLP) och han har under sin karriär varit verksam som föreläsare, utbildare och workshopledare i både Australien och Europa liksom Asien.
Malcolm är utbildare inom självledarskap, mångfald och inkludering samt samarbete/team och kulturomvandling. Han är en regelbundet anlitad konsult för några av de största företagen i Norden, inklusive Ericsson, Skanska, Deloitte och Polismyndigheten för att bara nämna några .
Malcolm Larris föreläsningar brukar beskrivas som tankeväckande, underhållande och fulla av aha-ögonblick. Han använder humor, berättelser och forskning för att engagera både publikens både mentalt och emotionellt. Han finns tillgänglig för både kortare inspirationsföreläsningar och längre workshops och master classes.
Video
Pressbilder
Artiklar
Medarbetare & Team
Mångfald
Aktivitetsledare
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni