Maria Möller
Artist med väldigt många strängar på sin lyra
Maria Möller kan engagera en hel salong med sina sånger, sina kåserier, imitationer och inte minst sin humor.
Som sångerska, skådespelerska, komiker och imitatör har Maria Möller skaffat sig sin artistiska bredd. Sedan scendebuten 1985 har hon arbetat med teater, konserter, opera, shower och musikal. Hon har bland annat varit engagerad vid Västerbottensteatern, Regionteatern Blekinge/Kronoberg, GöteborgsOperan, Dalhalla, Göteborgs Stadsteater och på Cirkus i musikalerna Kristina från Duvemåla och Chess. Hon har gjort succé i R.E.A-gänget på Hamburger Börs och som sommarpratare i radions P1.
I sina egenproducerade shower utnyttjar Maria Möller sin verbala och vokala variationsförmåga maximalt i en mix av roliga texter, musikaliska överraskningar och träffsäkra imitationer. Detta gör henne till en eftertraktad och oerhört uppskattad artist vid olika evenemang.
Pressbilder
Moderatorer som inspirerar
Musik & Dans
Musik & Dans
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni