Pernilla Dahlman
Lönsamhet och innovation
Pernilla Dahlman är föreläsaren som hjälper dig förstå hur du kan framtidssäkra ditt ledarskap och din organisation.
På ämnen som digital affärsutveckling, cirkulär ekonomi, kunddriven produktutveckling och modigt ledarskap delar Pernilla med sig av inspirerande insikter varvat med konkreta verktyg för hur du driver förändring och skapar innovation.
Pernilla är VD för en digitalbyrån och leder med passion, lyhördhet, engagemang och övertygelsen att empati och diversitet är en katalysator för lönsamhet och innovation. Ett ledarskap som bland annat belönats med den hedervärda titeln årets VD av motivation.se.
Jordnära och samtidigt visionär, kreativt högtflygande och knivskarpt konkret – en föreläsning med Pernilla griper tag i både hjärta och hjärna och passar såväl den lilla ledningsgruppen som den stora konferenspubliken.
Pressbilder
Medarbetare & Team
Organisation
Time Management/Effektivitet
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni