Peter Gröning
En underhållande och fascinerande tankeläsare
Peter Gröning är en av våra mest populära underhållare, och även en mycket uppskattad konferencier och värd.
I mer än trettio år har Peter arbetat professionellt med teater och underhållning. Den erfarenheten, tillsammans med ett genuint intresse för människor, har resulterat i Peters sällsynt goda förmåga att skapa kontakt och kommunicera med dem han möter.
"Jag tycker verkligen om att interagera med andra människor. Att på ett lekfullt sätt, men också på allvar, ta mig in andras medvetanden och tjuvtitta på deras hemligheter. Men ingen behöver vara orolig, deras PIN-koder och andra hemligheter är i trygga händer…"
Peter fungerar lika väl i det mindre intimare formatet, som på de större företagseventen. Han lägger stor vikt vid detaljer och service och tillgodoser varje kunds unika behov och anpassar eventet därefter. Det garanterar en positiv upplevelse långt innan föreställningen ens har börjat.
Peter är också ofta anlitad och uppskattad som konferencier och värd för tillställningar.
Peter talar svenska, engelska och norska.
Pressbilder
Artiklar
Moderatorer som inspirerar
Aktivitetsledare
Inspirerande underhållning
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni