Peter Paunovic
Kundservice är merförsäljning
Peter Paunovic har ägnat hela sitt liv åt att arbeta med och föreläsa om kundrelationer. Han har bland annat fått pris som Årets mediesäljare, Världens bästa metrosäljare och utsetts till en av Sveriges mäktigaste säljare.
Peter Paunovic har ägnat hela sitt liv åt att arbeta med och föreläsa om kundrelationer. Från sina egna erfarenheter i en av Sveriges tuffaste koncerner, Kinnevik, till de företag som han idag hjälper, bjuder Peter Paunovic på otroligt motiverande föreläsning som är till för alla oavsett företag eller organisation. Peters absoluta specialitet är att få alla engagerade. Han tar bort nidbilder kring försäljning och service och ersätter dem med fakta och väldigt användbara verktyg.
I sina utbildningar har han bland annat varit med att fördubbla intäkten för flera butiker inom varierande branscher. En butik i Örnsköldsvik blev vald till årets franchisetagare i Sverige och bästa butik internationellt inom sin koncern, en butik i Norrköping vann året efter samma pris.
Peter är anlitad av i princip alla branscher, med uppdrag av Nordea, Handelsbanken, Sveriges Forskningsinstitut, Tre, Ikano, Make Up Store, Redken, Acne, m.fl.
Peter Paunovic är född och uppvuxen i Torshälla utanför Eskilstuna. Redan som barn älskade han att kränga grejer. När klasskompisarna sålde tre kakburkar för att samla pengar till skolresan sålde Peter trettioåtta stycken. Som säljare låg han bakom att vända Metro Sverige från att vara Sveriges sämsta säljkår enligt Ocean Consulting 2003, till att belönas med priset "Årets säljorganisation 2005" av Sveriges Mediebyråer.
Idag är Peter föreläsare, utbildare, författare, mentor och workshop-ledare inom försäljning. Han är ofta tillfrågad som expert inom försäljning och service i olika mediesammanhang."
Pressbilder
Aktivitetsledare
Föreläsare som sprider klokskap
Kundvård
Artiklar
Olof Gränström - Vilka trender kan vi se 2023?
Vad är skillnaden på strukturella- och cykliska trender och vilka kan vi se 2023? Hur ska företag och privatpersoner bäst förhålla sig till de förändringar som sker i samhället? Det finns många priser som har skenat under 2022, bland annat elpriserna.
17 Januari
Malcolm Larri - Vad har vi lärt oss av en pandemi?
Vad har vi lärt oss från dessa två år av pandemi? När ska vi arbeta hemma och när ska vi arbeta på kontoret? Vad har förändrats när det kommer till självledarskap, team och samarbete och hur har det förändrat arbetskulturen? Hur har ledarskapet utma
24 November 2022