Peter Siepen
Discjockey, konferencier och mångsysslare i TV
Peter Siepen syns ständigt i kändisvimlet och arbetar ofta som programledare och föreläsare om kost och hälsa.
Peter Siepen syns. Han är fast etablerad i nöjes-Sverige med en bakgrund som discjockey, konferencier och med massor av olika TV-uppdrag som När och Fjärran för TV4 och Forma kroppen för TV4plus. Peter har även arbetat som modell och 2009 blev han utsedd till Sveriges bäst klädde man av tidningen Elle. Peter Siepen arbetar som programledare och föreläser om kost och hälsa.
Peter är genom sitt mångsyssleri ständigt aktuell i TV, radio, tidningar, på nätet, på festivaler, klubbar och i det allmänna kändisvimlet, och eftersom han även är en färgsprakande person måste han ses som en exotisk frisk fläkt i nöjesvirvlarna. Han har beskrivits som både fåfäng och självsäker – fast på ett ödmjukt sätt – orädd som programledare och fylld av positiv energi. Och en sak är klar, trots att han älskar att synas är han oerhört lyhörd för sina uppdrag och han har alltid målet att kunna leverera mer än vad som förväntas.
Pressbilder
Kända artister
Aktivitetsledare
Föreläsare som drar publik
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni