Petra Månström
Så hittar du motivation till din träning
Petra Månström håller inspirerande föreläsningar om hur man hittar motivation till att träna. Hon skriver en blogg om löpning och har utsetts till en av Sportsveriges mäktigaste kvinnor.
Petra Månström tog sina första löpsteg så sent som i december 2009. Det var på ett redaktionsmöte på Svenska Dagbladet där hon jobbade som hennes chef berättade att man letade efter någon som kan tänka sig att blogga om träningen inför samt genomföra Stockholm Marathon 2010. Alla tittade ner i bordet men strax hörde hon sig själv säga: "Jo, jag kan göra det". Tjejen som tyckte att två kilometer var jobbigt på skoltiden hade precis tackat jag till att springa ett maraton.
Det var för fyra år sedan. Idag lever bloggen kvar och hon rankas av tidningen Sportfack som en av Sportsveriges mäktigaste kvinnor. Petras föreläsning både inspirerar och ger konkreta exempel på hur man hittar motivation till att träna, även inför någonting som till och med kan verkar omöjligt.
Petra Månström är även författare till boken Det är bara att springa - En intervju- och inspirationsbok
Artiklar
Inspirerande föreläsare
Publikdragande konferencierer
Aktivitetsledare
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni