Pia Johansson
Låt inte logiken hindra kreativitet
Färgstarka skådespelerskan Pia Johansson är ett känt ansikte för de allra flesta svenskar. Hon har stor rutin och lång erfarenhet från tv och teaterscenen - både som skådespelerska och regissör.
Att Pia föreläser om kreativitet och improvisation är ingen slump. Dessa två ämnen hänger ihop mer än man kan ana. Det ena föder det andra och man ska inte det ena sitta i vägen för det andra.
Som skådespelerska är hon också väl skickad att tala om kroppsspråk. Vad signalerar jag? Hänger det jag säger ihop med hur jag säger det? Vad är första intrycket av någon?
Under Pias inspirerande föreläsningar blir det oerhört mycket skratt och igenkänning. Hon jobbar gärna med övningar som involverar åhörarna. Ju fler sinnen som är inblandade ju längre sitter minnet av det man upplever kvar.
Pia och någon av hennes skådespelarkollegor kan också skräddarsy en improvisationstund byggt kring ett speciellt tema eller tillfälle.
Möjligheterna är många med denna inspirerande kvinna!
Pressbilder
Presentationsteknik
Kreativitet
Presentationsteknik
Artiklar
Nästa steg för Sverige: Utforska framtidens teknik och innovation som kommer att omforma vårt sätt att leva
Teknisk utveckling har alltid varit i centrum för Sveriges framgång. Från dynamitens uppfinning till framstegen inom telekommunikation, har vårt land länge varit en kraft att räkna med på den teknologiska scenen. Men vilka är de nästa stora framstegen? Vi
| 1 Juni
Främja företagstillväxt i den digitala eran: utforska innovativa marknadsföringstekniker som driver framgång i framtidens affärsvärld
Är ditt företag redo att omfamna den digitala transformationens fulla potential och skapa tillväxt genom att utnyttja innovativa marknadsföringstekniker? I denna artikel utforskas betydelsen av data och personalisering, användningen av nyskapande marknads
| 1 Juni
Att förvandla kundrelationer till framgång: Framtagande av långsiktiga strategier för att bygga enastående kundupplevelser
Affärsvärlden är i konstant rörelse och med den förändras kundens förväntningar. Detta betyder att företag ständigt måste anpassa och förbättra sina relationer med sina kunder. Långvariga, starka kundrelationer är hjärtat av varje framgångsrikt företag. M
| 1 Juni