Sara Rosengren

Sara Rosengren

Reklam och marknadsstrategier

Sara Rosengren är docent i marknadsföring vid Handelshögskolan i Stockholm och forskningschef för högskolans Center for Retailing.

Sara Rosengren delar i sina föreläsningar med sig av de smartaste knepen för att optimera ett företags marknadsföring. Sara älskar att se sina teorier omsatta i praktiska kommunikationslösningar och menar att de breda reklamutskickens tid är förbi, nu gäller det att hitta metoder för att överraska, beröra och skapa eftertanke hos den specifika målgrupp man vänder sig till.

Sara är också styrelsemedlem i European Advertising Academy. Saras forskning om marknadskommunikation har rönt internationell uppmärksamhet med artiklar publicerade i flera av marknadsföringsvärldens tyngsta forskningstidskrifter. Hon är en driven föreläsare och mycket uppskattad för sina krönikor och analyser i branschpress. 2014 rankades hon som en av näringslivets 100 toppkommunikatörer.

Sara Rosengren

Sara Rosengren

Marknadsföring

Föreläsare med ämnesexpertis

Sök

Använd gärna vår avancerade sökning om ni vill kunna förfina sökningen efter föreläsare

Boka en talare

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2

Boka en talare

Oavsett arrangemang får du alltid rådgivning från idé till genomförande.

Eventuppgifter
1
Kontaktuppgifter
2